zondag 1 maart 2009

Bibliotheek 2.0


A new book by Charles Leadbeater, 'We Think' explores the potential of the latest developments of the internet.

Dit filmpje geeft voor mij goed weer waar het bij Bibliotheek 2.0 om gaat. Zoveel mogelijk informatie delen en toegankelijk maken voor iedereen. Een virtuele wereld is niet meer weg te denken en als bibliotheek moet je daar zeker in meegaan.

Ik was erg blij met de samenvatting van Oriƫnt Express . Die Engelse teksten blijven taai om door te lezen.
Het belangrijkste moto blijft natuurlijk: Stilstand is achteruitgang.

Een tijdje geleden heb ik me al aangemeld bij bibliotheek20.ning.com maar er verder nog niet veel mee gedaan.

2 opmerkingen:

marijs zei

Hello Ingeborg,
Nice filmpje, but also English.
Het vat wel alles samen wat we gedaan hebben ja.
Groetjes

Bling zei

Ha Marij,

klopt, maar ik heb geen moeite met Engels verstaan, wel met taaie lappen tekst in het Engels.

Groetjes,